3 tökéletes előtte-utána fotó, ami megmutatja, mennyit változott Hollandia közlekedése
Néhány évtizeddel ezelőtt még az autók uralták az egyik legnagyobb holland város, Utrecht belvárosát, mára azonban jelentősen javult a helyzet.
Néhány évtizeddel ezelőtt még az autók uralták az egyik legnagyobb holland város, Utrecht belvárosát, mára azonban jelentősen javult a helyzet.
A biciklisek, autósok közötti együttélés talán mostanság a legneuralgikusabb pontja minden nagyváros közlekedésének. Ahogyan kelet felé haladunk, úgy tűnik, összességében ebben is egyre durvább összecsapásokat lehet látni.
A norvégok közel 1 milliárd dollárból építenek 10 "kerékpár-autópályát", amivel tehermentesítik a nagyvárosok közlekedését.
Az autósok is ott lesznek a kerékpáros közlekedéssel foglalkozó munkacsoportban.
Olyan, hogy BKK-projekt, soha nem volt és nem is lesz, mondja a főpolgármester, aki a hvg.hu-nak adott interjúban arról beszélt, hogy spekulatív piszkálódásnak tartja a kerékpáros közlekedés visszafejlesztéséről szóló közbeszédet. A Városliget autómentesítésével egyetért, és úgy érzi, Orbán Viktor méltányolja, hogy őt nem lehet zsinóron rángatni.
Kevés ambiciózus célt sikerült teljesítenie Magyarországnak az elmúlt időkben; a kivételek egyike a kerékpárutak hosszának egy évtized alatti megduplázása.
A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) hétfőn megkezdi az Andrássy út belső szakaszán a forgalmi rend átalakítását, megcserélik a parkolósávot és a kerékpársávot. Az intézkedés célja a forgalombiztonság és a kerékpáros közlekedés feltételeinek javítása.
A Margit híd átadásával a Budáról Pestre tekerő kerékpárosok is az északi járdán kialakított bicikliútra szorultak, ahol a megnövekedett forgalom jelentősen nehezíti a közlekedést. A BKK a problémát az úttestről lekopott biciklis piktogramok újrafestésével igyekszik orvosolni.